Werkwijze

We starten met een (gratis en vrijblijvend) kennismakingsgesprek, hier bespreken we welke taken jij uit handen wil geven en hoeveel uur we gaan samenwerken. Dit alles wordt vervolgens in een overeenkomst gegoten.

Wat mag je verwachten?

Voordelen

What's in it for you?

Wil jij eenmalig orde scheppen in de chaos of voor een langdurig samenwerking, het kan allemaal.

Wat als je beslist om samen te werken?

1️⃣ Kick-off Moment: We plannen een kick-off moment, gezellig bij een kop koffie of virtueel, om alles te bespreken en op te starten.

2️⃣ Taakverdeling: Tijdens dit moment bespreken we welke taken je aan mij wilt overlaten.

3️⃣ Inloggegevens Delen: Je deelt de inloggegevens, zodat ik meteen aan de slag kan.

4️⃣ Regelmatig Contact: Uiteraard houden we regelmatig contact en ben ik steeds bereikbaar voor het doorgeven van extra taken.

5️⃣ Procesoptimalisatie: In een later stadium, nadat ik alles heb doorgenomen, kijken we samen naar de processen om te zien waar we dingen kunnen stroomlijnen.

6️⃣ Regelmatige Afstemming: Omdat ik affiniteit met mijn klanten en hun onderneming belangrijk vind, spreken we op regelmatige basis af om zaken te bespreken, eventueel aan te passen, en om de samenwerking soepel te laten verlopen.

Wat zeggen andere?

Niki zou ik het best kunnen omschrijven als een zeer enthousiaste administratieve duizendpoot. Vanaf dag 1 was het duidelijk dat ze leergierig is en zeer snel taken kan aanleren. Welk systeem ook, ze slaagt er steeds in om de taken correct maar ook snel uit te voeren. Bij deze wil ik haar zeker aanbevelen aan elke onderneming die administratieve taken wenst uit te besteden om zich zo in deze moeilijke tijden nog meer te kunnen concentreren op hun corebusiness.

Wim Van Kerckhoven
Financieel Adviseur – Crelan Westmeerbeek

Niki weet van aanpakken. Ze is proactief en zoekt alles uit wat je maar nodig hebt. Fijne samenwerking 🙂

Quirine Peeters
My New Plant Shop